enblondinsvardag

TVÅTUSENTRETTON

Kategori: Allmänt

 
Det känns bra! 2013 kommer bli ett bra år känns det som. Mitt år!! Jag har redan så mycket roligt inplanerat. Jag tänkte visa er några tillfällen jag ser fram emot.
 
JANUARI
Jobba på Formexmässan
Hotellnatt med min underbara pojkvän
 
FEBRUARI
Gå på Johan Glans med min pojkvän (min julklapp)
NEW YORK
 
MARS
 Julia fyller 18år
Åka & hälsa på vännerna i Funkan
 
APRIL
4 stycken i min klass fyller 18år
 
MAJ
Pojkvännen fyller 18år
 
JUNI
Emma fyller 18år
Frida tar studenten
Julia tar studenten
Sabina tar studenten
Amanda tar studenten
Frida flyttar hem till Norrtälje
SOMMARLOV
Landskamp Sverige-Färöarna
 
JULI
Kolla på Avicii på Bråvalla festivalen
 
AUGUSTI
Jag tar förhoppningsvis KÖRKORT
JAG fyller 18ÅR
Jobba på Formexmässan
 
SEPTEMBER
 
OKTOBER
Engla fyller 18år
 
NOVEMBER
 
DECEMBER
Förhoppningsvis utomlands, Thailand eller Dubai eller liknande
 
Den kommer säkert fyllas på med tiden, men ser redan nu underbar ut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: