enblondinsvardag

Tur i oturen

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Jag sitter och finslipar lite på min svenska inlämning, jag hoppas hon blir nöjd. Jag är alltid lika nervös att lämna in första uppgiften till en lärare man inte har haft innan. Man vet liksom inte vad läraren vill ha, hur den vill ha den osv. Ja som ni ser på bilden såg min svenska ut för en timme sen, men jag lyckades fixa allt. Så nu hoppas jag snart att allting blir perfekt, den ska bli super bra eller jag kan alltid drömma iallafall.

Idag har jag bara legat hemma i min säng och pluggat, sovit och sovit. Mi madre kom upp till mig och frågade om jag var sjuk eftersom jag hade varit inne hela dagen, hihi hon är så söt. Jag har faktiskt fått en hel del plugg gjort, jag längtar så till våran lång helg x2. Vi är nämligen lediga nästa måndag, och nästa fredag, så först blir det fredag-måndag och efter det blir det torsdag-söndag. Vad ska man göra då? Upptäcka lite kanske. Vi får se vad vi tar oss till, jag vill åka till aquapark och leka som ett litet barn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: