enblondinsvardag

Tummen upp för städat rum.

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Det är fortfarande varmt och klockan är snart elva. Jag sitter iallafall ny duschad och mätt efter en hamburgare till middag. Idag var det första gången vi fick en maträtt vi redan hade ätit här, det är rätt bra att har gjort olika maträtter i 18dagar. Bra gjort mi madre!

 Idag när jag kom hem hade mi madre städat mitt rum och bytt lakan i min säng. Hon är guld värd ibland, super bien. Imorgon går jag 8.40 till 16.00, men jag har bra tre lektioner; Juridik, Spanska & Samhäll. Jag en håltimme på 3 timmar så då tänkte jag faktiskt gå till en kamera butik och se om dom kan laga min kamera den behöver verkligen en koll för jag vill verkligen kunna visa er hur underbart fint det är här, jag vill visa mitt rum & alla nya kläder jag har köpt. Jag har lyckats handlat 9 tröjor, ett par skor, två väskor och ett par shorts under den tiden jag har varit här! Juste, och dagen innan jag åkte köpte jag en ny vit lång kjol eller jag snarare fick av dockan på D&C, sen köpte jag ett linné från ajlajk och ett blus från Odd Molly men den kanske ni har sett(?)
 
Jag måste iallafall gå och lägg mig nu, även fast jag bara har pluggat, varit i skolan och skypeat idag så har jag blivit trött. Hopppas ni kikar in imorgon, för imorgon har jag hur mycket tid till er som helst!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: