enblondinsvardag

TILL SALU MACBOOK

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
 TILL SALU
 
Här kommer lite bilder på min MacBook PRO 13' som jag ska sälja. Det är inget fel på datorn, men som ni ser är det en repa på den (repan kan ni se på näst sista bilden). Det kan även vara lite små repor på undersidan men ingenting som man lägger märke till tycker jag. Datorn är inköpt i slutet av December 2011 då jag fick den som en julklapp. Jag säljer den pga av att min mamma har en MacBook och kan inte få in sina jobbprogram på den så jag ska ta över hennes istället och säljer därför min egen. Jag har kollat runt lite på blocket angående priser och dom ligger på 8000kr, så jag tänkte lägga ut min för 7500kr eller högstbjudande. Kartong och kvitto och allt sånt finns kvar på den. Dock kan jag tyvärr inte leverar den från den 5 November då jag själv bor i Spanien och min mamma tar med sig den hem till Sverige när hon åker hem här i från.
 
PRIS: 7500kr eller högstbjudande.
Leveras med: Orginal kartong, kvitto & laddare.
 
SKRIV TILL MIN PÅ FACEBOOK ELLER MAILA FÖR MER INFO ELLER OM NI VILL LÄGGA BUD.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: