enblondinsvardag

SÖNDAGS BILDBOMB

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Lite bilder från i Onsdags då det var tapaskväll med allas värdfamiljer. Mamman som ni ser på den första och sista bilden är min underbara värd mamma, ni ser ju hon är världens bullbaksmamma eller ser ut minstånde ut som en riktigt sådan. 
 
Alla bilder tagna/lånade av emma.
 
Och resten av bilderna är från gårdagen som började på stranden men slutade med utgång med hela härliga gänger som sitter här i soffan på bilden. Vi var hemma vid två, jag drack ingenting för jag kände att jag inte mådde så bra. Jag trivdes i sällskapet så jag ville ändå inte åka hem. 
 
Idag vaknade jag upp med ont i halsen och jätte ont i magen, så jag kanske börjar bli sjuk. Det kanske kan förklara varför jag inte mådde så bra igår heller, jag vill inte bli sjuk här nere blä! Jag vill att mamma, pappa eller min älskade pojkvän ska ta hand om mig om det skulle vara så att jag blev sjuk.

Nu ropar fotbollen på mig och läxorna men fotbollen ropade lite högre tror jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: