enblondinsvardag

SHM om och om igen.

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Swedish house mafia, Nause, Swedish house mafia om och om igen i hörlurarna, det finns ingen bättre pluggmusik. Jag ligger just nu i min säng och håller på att skriva ett personporträtt om Vivi, är det fredag så är det! Hihi, skoja! Eller asså jag skriver personporträttet men jag är inte så glad som jag verkade när jag skrev det. När vi fick uppgiften skulle man jobba med någon man inte kände...och det var bara vivi kvar när jag skulle välja, då älskar man livet.
 
Ikväll är det fredag som sagt, vi hade tänkt att vi tjejer ska gå till en bar ta några drinkar och bara softa hade vi tänkt. Det ska bli as trevligt tycker jag. Det blir antagligen vid elva, halv tolv eftersom att allt här i Spanien händer så mycket senare. Middag klockan 22, så efter det ska man fixa sig osv. Dock måste vi vara hemma senast två annars blir det varning eftersom att det finns vissa här nere som inte har skött sig speciellt bra. Inte så kul att det drabbar oss som har skött oss hela tiden.
 
Idag har jag gått massa trevliga sms från min bästa Julia, åh shit vad jag saknar min brudar. Ni är dom bästa. Hihi, John du var så snygg på bilden så jag trodde nästan lite smått attt jag skulle kissa på mig. Ja mina brudar ni vet att jag saknar er massor. Men jag skriver det några gånger för att på minna er om att jag verkligen gör det och jag insåg hur mycket ni betyder för mig först nu när ni är 600 mil ifrån mig. Blää!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: