enblondinsvardag

Ni förstör inte bara ett liv, utan ett helt samhälle.

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Idag efter skolan så blev det poolhäng hemma hos Wendela, nu har jag suttit med läxor sen klockan sex och ska fortsätta ett tag till hade jag tänkt eller nej jag ska sova nu faktiskt, hihi!

Jag hoppas det gick bra med demostrationen idag alla mina vänner, jag hoppas verkligen att dom förstår vad dom gör. Dom tar en gjädje i från oss som ingen annan kan ersätta än Christian själv. Jag hoppas för all del i världen att han får stanna, vad vore korridoren i sam utan ett glatt leende på en kille som har bollen med sig vart han än går. Katja och Martin ni är verkligen grymma som har styrt på allt, grymt gjort. Repotaget i ABC var grymt fyfan vad jag sakna er alla, jag hade varit med er i dag på plats som jag hade varit närmare än jag är. Jag vill inte komma tillbaka till ett Sverige och inte se Christians leende i korridoren.
 
Här är länken till det underbara ni gjort idag!
 
All lyckan till dig Christan & din syster. Jag vill inget annat än att ha er kvar!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: