enblondinsvardag

Malaga med dunder och brak.

Kategori: 2012-2013 Spanien





Idag var vi som sagt i Malaga, det var nästan för fint väder idag. Det var 32 grader och strålande sol, okej om man ska ligga på stranden men om man ska gå på stadsvandring i en stor stad kanske det inte är det optimala. Malaga i sig var faktiskt väldigt fint trots att vi inte orkade gå runt så mycket på grund av värmen. Det var så sjukt dunder varmt, jag trodde jag skulle avlida. Vi fikade på Lepanto som tydligen är Malagas äldsta fik, vi dock inte hur gammalt det är. Bilderna ovanför är på Malagas katedral, den var super fin. Den tröjan som är på bild var jag tvungen att köpa för det kändes som det var jag och Toffe på bilden, hihi! Hade ångest i en timme innan för att jag inte köpte det, så var tvugnen att springa dit innan vi åkte hem.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, jag ska smita över till Petras lägenhet efter maten och kolla på film med henne och Vivi! Det ska bli sjukt mysigt att bara ha en "Norrtäljetjejkväll" eller vad man ska säga. Det kan behövas sånna kvällar också känner jag. Fattar inte dom som går ut varje helg, jag förstår inte. Verklingen inte, hur orkar dom? Hur har dom pengar? Jag föredrar myskväll, så jag vill verkligen att maten ska vara klar NU så jag får springa över till tjejerna.
 
Ja la upp den näst sista bilden för att det var avgången vid flygplatsen, jag var så nära på att hoppa av och ta ett plan hem till mina nära och kära! Det kändes som jag inte hade pengar till det så satt kvar och åkte hem till min värdfamilj istället som är helt underbar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: