enblondinsvardag

Ingen strand idag.

Kategori: 2012-2013 Spanien



En trött tjej med konstiga bilder. Jag har gett upp att se söt ut på bilder så jag tar bara konstiga nu för tiden. Hur är allt hemma? Hur är vädret? Jag vill veta.
 
Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och letat skolkalender men det verkar inte finns någonstans i hela Fuengirola. Jag börjar tro att dom inte går i skolan här typ. Jag & Vivi var säkert och letade en hel timme typ men hittade inte det någonstans, dock var det siesta så mycket hade stängt men ändå.
 
Nästa vecka hade jag tänkt att ta tag i min fritid, typ börja spela tennis eller något liknande. Tennis? Jag är typ jätte sugen på det, och jag vet att Petras värdpappa är privatlärare så jag ska fråga om man kan få vara med och testa någon gång typ. Jag vet att min morbror skulle bli jätte glad efter som han är jätte duktig tränare i Oslo.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: