enblondinsvardag

Imorgon är det ingen vanlig dag.

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Idag är det tisdag, en rutten vanlig tisdag. Jag vill bara att det ska bli helg eller imorgon kan det också bli faktiskt. Jag längtar så mycket tills imorgon så jag håller på att spricka för imorgon är det ingen vanlig dag för imorgon får jag paket från Sverige, hurra! Ballerina kakor, godis, kläder & åååh toffe tröja!! Det ska jag gömma för min värdmamma tvättar allt hon ser, hon har tvättat min toffe tröja 3 gånger sen jag kom hit. Hon tvättar typ 100 maskiner i veckan jag skämtar inte, helt sinnes.

Nu tänkte jag softa, jag ska plugga lite också hade jag tänkt. Jag hoppas min pojkvän ringer snart så jag slipper plugga så länge, hihi! Hoppas ni har det bra i Sverige, är det kallt? Vinterjackan på?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: