enblondinsvardag

God morgon mina vänner.

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
 
Hejsan alla mina vänner & alla ni känner.

Idag är det lite bättre med hemlängtan men inte mycket, jag vaknade nyss men min mage är fortfarande inte så bra. Inget är som det ska än men det är väl det som hör till. Jag hoppas på att det blir bättre för min egen skull.

Idag ska jag ner på stranden en stund med Petra och lite senare möta upp dom andra tjejerna. Jag ska även tillbaka till skolan och prata med en stödperson, om hur jag ska göra och hur jag känner. Jag kan meddela er som inte vet, jag är världens mamma gris, jag gillar inte andra kulturer, jag ville bara åka ner och sätta mig på prov. Och med facit i hand vet jag inte hur jag vill göra nu, jag äter ingenting för då håller jag på att spy, jag grinar minst 5 gånger per dag. Så ja jag får se, vem vet jag kanske är hemma om 2dagar. Ingen som vet, ingen som vet. Men en sak är bra det är att jag inte grinade imorse när jag vaknade, wiiiho! 

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Elin min pingla!!! Passa på och äg hela spanien nu när du ändå är där nere!!! Jag tror du skulle ångra dig om du åkte hem, gör det bästa utav situationen!!! <3

    2012-09-02 | 10:26:59

Kommentera inlägget här: