enblondinsvardag

Förlåt älskling slå mig inte.

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Jag gick inte på spotify idag & såg att min älskade pojkvän hade lagt till massa låtar till sin spellista, b.la: The woman I love, Can you feel the love tonight, I miss you och You found me. Jag kan inte mer än att börja gråta, du är så jävla bäst. Ni som hade chansen innan mig att bli tillsammans med min underbara pojkvän gick miste om jordens bästa kille.
 
Den här textraden fick mig att bryta ihop totalt:
"Will you come home and stop this pain tonight"
 
Jag vet verkligen inte om ni andra förstår hur underbar den här männsikan är. Han är mitt hjärta, han är mitt allt. Jag skulle aldrig byta ut han. Jag säger bara att ingenting tar han i från mig. Jag svär att om det är så att vi skulle börja bråka sätter jag mig på första planet hem. Så mycket älskar jag han, jag ger upp skolan för han. Jag ger upp min framtid för han. Han är min framtid!
 
 

Kommentarer

  • # 14 säger:

    Du ska vara rädd om honom :-)

    2012-09-02 | 20:41:59

Kommentera inlägget här: