enblondinsvardag

En sjuk tjej.

Kategori: 2012-2013 Spanien

Sjuk Elin försöker bjuda på ett leende.
 
Dålig väder och dålig mage. Idag är det inget vidare väder, det är molnigt men varmt. Idag så gick jag till skolan men var bara där på två lektioner, eller rättare sagt på ett klassråd och sen en låååååååång matte lektion. Min mage och min hals mår inte så jätte bra idag så jag valde att gå hem, eftersom det är en typ frilufsdag på onsdag och sen skolresa på lördag så jag vill mår bra då! Båda mina mentorer såg på mig att jag inte mådde så bra, så dom tyckte det var bra att jag gick hem. Planerat just nu är väl att kanske kolla på en film & sedan plugga lite, plugga spanska och engelska eftersom det är dom lektionerna jag missar.

Kommentarer

  • engla säger:

    Saknar dig

    2012-09-24 | 22:18:45

Kommentera inlägget här: