enblondinsvardag

Det blev ingen film eller rättare sagt ingen tjejkväll.

Kategori: 2012-2013 Spanien



Jag är så trött så jag tror jag svimmar snart. Jag är helt slut, out of order. Vi skulle hem till Petra och bara mysa ikväll, hon bor cirka 2 minuter från mig. Jag ser hem till henne från mig, men jag orkade inte ens ta mig dit och Petra orkade inte ens ha dit mig & Vivi. Jag valde att istället efter maten sätta mig i soffan men min spanska värdbror och kolla på spanska Tarzan, fyfan vad Tarzan är bra! 
 
Imorgon så ska jag och värdfamiljen åka till stranden som pappan jobbar på eller äger eller vad man ska säga. Vi ska bara dit och ta det super lugnt, sol och bada. Jag kanske får ta med mig lite plugg, men det är bara en svenska bok som ska läsas och den börjar faktiskt bli rätt bra! Tro det eller ej. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: