enblondinsvardag

Back on track

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Efter många dagar utan tid till att blogga har jag nu tagit mig tid. Idag har jag bara två lektioner, så jag slutade för en halvtimme sen. Det är så grymt varmt här idag, sidodär 30 grader. Just nu väljer jag mellan poolen, stranden eller bara baksidan på gården......orkar inte gå till stranden eller till poolen. Det blir nog lite plugg hemma på baksidan idag, läsa lite i en bok och räkna lite mattematik.
 
 

Under dom här dagarna jag inte har bloggat så har jag hittat en svenskbutik med laktrisnappar och felix ketchup. Jag har spelat tennis med Vivi och Lovisa, det var faktiskt super kul! Vi har testat Vivi´s pool den var godkänd, vi har där helt själva så det var soft att bara ligga där och softa. Och sen igår så stod mi familia för en fiesta för mi abuela han fyllde 73 år, så vi hade en liten fest för han på kvällen. Det var super mysigt att få träffas dom närmaste vännerna och släkten till familjen.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: