enblondinsvardag

Underbart fina Sevilla.

Kategori: 2012-2013 Spanien

(en bild från igår)
 
Söndag och två dagar kvar till min pojkvän. Ååååh gud vad jag längtar! Jag drömde i natt att jag var hemma i Sverige, och kramade alla och hade myskväll på skolan.

Igår var vi i Sevilla med skolan, Sevilla är Spaniens fjärde största stad. Sevilla i sig var så himla vacker, jag är ingen direkt människa som gillar att kolla på olika städer men gud så fint det var där! Katedralen, ja massa fint. Jag blev helt imponerad av att det verkligen var så fint, det trodde jag inte. Jag, Vivi & Lovisa fikade på hägendaz egna fik, så himla goda och fina glassar. Dom var helt sjukt fina! Det blev en lånddag, då vi åkte åtta från skolan, och var hemma halv åtta. Klart bästa resan hittils.
 
Tyvärr är tävling framflyttad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: