enblondinsvardag

Ultimó día

Kategori: 2012-2013 Spanien

Jag tipsade sportbladet idag, varsågod sportbladet.
 
Skit vad skönt att vara hemma i tid för en gångs skull. Jag har varit hemma ett ganska bra tag nu dock är ferian på sin ultimo dia, det vill säga deras sista dag så idag är det fest på riktigt. Jag sitter i min säng och hoppas på att spanjorerna snart ska gå där i från så jag kan få lite lugn och ro och kunna sova.
 
Ikväll har jag hängt med underbara tjejer från alla klasser på svenska skolan, det var kul att det var lite blandat för en gångs skull. Lovisa hade besök av sin kompis från bjärred så det kvar lite kul att få träffa folk med lite skånskt kött på sina ben, hihi! Nä nu blir det en film och lite så och hålla tummarna för att ferian ska ta sitt slut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: