enblondinsvardag

Tagga torsdag imorgon, snart helg.

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Jag säger godnatt med den här bilden på mig i språng från dagens aquathlon. Just nu sitter jag och väntar på två samtal från dom bästaste, min pojkvän och Amandis. Det kommer nog dröja ett tag till då Amanda spelar match och min pojkvän kollar fotboll, jag får väl läsa lite i min svenska bok så länge.
 
Imorgon ska jag dra med mig Julia ner på stan för att shoppa lite nya kläder till helgen och bara allmänt. Jag spyr på mina kläder här nere, jag vill ha alla mina kläder här plus mammmas garderob. Jag inser nu sakta men säkert hur mycket kläder jag har hemma. Jag saknar min walk-in-closet, jag ska ta väl vara på dig när jag kommer hem. Du ska bli fin då. Riktigt fin.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: