enblondinsvardag

Sverige feber i Fuengirola

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Haha så bra gjort av Sverige, det är bara att skrattar åt tyskarna. Jag är as taggad på matchen ikväll, vi är några tjej från våran klass som ska kolla och sen ska vi möta upp lite killar från trean som också hade tänkt att kika på matchen. Det är en liten rolig sak som har hänt här nere, jag har blivit kompis med en tjej här nere som heter Elin, hon går ekonomi, hon spelar fotboll och är lika rolig som jag kan vara. Helt sjukt! Dock är hon brunett och jag blondin och hon är mycket smartare än mig men det är en annan femma, hhihi.

20.45 är det som gäller. Kom igen nu Sverige!!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    glöm ej Elin F.. du är roligare å smartare du. haha ses snart kompis!

    2012-10-16 | 19:19:38
  • jullan säger:

    och du heter ju frasse, glöm ej det

    2012-10-17 | 16:40:50

Kommentera inlägget här: