enblondinsvardag

Prioritera.

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Just nu pluggar jag & pratar med min älskling, det går dock inte så bra eftersom att ingen av oss har den bästa mottagningen. Idag har jag gjort upp ett schema för min pluggtid. Nu ska jag plugga samhäll till 15.30 sen ska jag skicka in den, jag ska även skicka in min svenska (1) som är klar, sen plugga matte i en timme och efter det börja på svenskan (2). Det är lite mycket just nu, då gäller det att försöka få klart alla saker i tid och prioritera olika grejer. Jag försöker göra klart så mycket som möjligt denna veckan så jag kan få så mycket tid som möjligt nästa veckan när min älskling är här, vi får bara 8 ynka dagar med varandra och jag är bara ledig 3 av dom. Det tråkiga är att han åker hem den 1, på onsdagen och jag är ledig torsdag-söndagen känns lite tråkigt, dock får vi skylla oss själva eftersom vi bokade biljetter i.......förrgårr typ hihi. Nä, nu börjar det bli tight att hinna med samhällskunskapen tog längre tid att skriva det här än vad jag trodde.
 
Tillbaka till pluggandet.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: