enblondinsvardag

KORV MED MOS

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
1.Världens bästa finn crips, avgudar dom!
2. En bild på en super bra text.
3. Världens tröttaste Vivi, som skulle plugga(?)
4. Stor bildsskärmen i aulan idag, när vi hela skolan hade fredagsmys.
 
Jag kom som sagt precis hem efter en hel kväll på skolan, så himla mysigt. Jag ger verkligen plus till skolan för allt som dom fixar vi sidan av, eller rättare sagt underbara Lisa. Vi kom dit vit sju då var det HEMMAGJORD potatismos, HEMMAGJORD räksallad & SVENSK korv på matmenyn, min mentor skänkte även Felix ketchup till mig!!! Jag blev så himla glad då, så svenskt det kunde bli. Efter att ha hamnat i matkoma så blev det film i aulan med hela skolan, alla hade med sig godis och sånt. Bästa kvällen på länge!
 
Imorgon ska vi till Sevilla, bussen går klockan 08.00 från vårdcentralen. Tagga att gå upp 07.00 en lördag, eller? Nja, inte direkt men ska bli kul att få se en annan stad också. Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon, det gäller att inte komma försent.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: