enblondinsvardag

Hemma efter en kväll på tres amigos.

Kategori: 2012-2013 Spanien

Jag saknar min lilla prins. Du är bäst. 64 dagar kvar tills det är du och jag i min säng igen.
 
Sverige kanske gjorde sin bästa och sämsta halvlek i landslagets historia i en och samma match, lite små roligt. Jag vet inte riktigt vem jag tyckte var bäst eller vem jag tyckte var sämst eftersom jag höll på att somna efter första halvleken men andra halvleken levde jag mig in mer i matchen. Jag måste även lätta lite på mitt hjärta, jag har tappat bort mitt bankkort (tror jag). Då älskar man livet här i Spanien! Jag ska från och med nu leva på 70 cent, det är så typiskt mig. (Pappa & mamma död mig inte) Jag har ett hopp kvar och det är skåpet i skolan imorgon, jag skulle bli så lycklig om det ligga där, super lycklig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: