enblondinsvardag

Bästa Lisa.

Kategori: 2012-2013 Spanien

Det är helt sjukt hur alla kan vara så lika fast ändå så olika. Jag är helt imponerad av våran stöd "mamma" Lisa som finns här på skolan dock har hon funnits här på skolan i snart 7år så hon vet ju hur allt fungerar. Jag var hos Lisa den andra dagen jag var här, då jag tyckte allt var skit och bara ville hem. Hon sa till mig om 3 veckor så kommer du inte vilja åka här i från, och runt eller någon gång under feria veckan kommer du vilja åka hem för då börjar snart hösten komma, du känner att du ha varit här och gjort ditt och det börjar bli mörkare både på morgonen och på kvällen, du kommer få massa plugg, allt kommer samtidigt.
 
Idag är det första dagen på ferian, dock har inte höstvädret börjat komma än då det är 24 grader och strålande sol hela dagarna, men nu börjar det dra lite i längta hem tarmen. Jag vill hem, träffa min pojkvän, jag har massor med plugg, det har börjat bli både kallare och mörkare på kvällarna. Det är bara så sjukt att Lisa vet allt det här, hon läser av dig bara genom att se på dig, det är helt sjukt!
 
Jag kämpar på, det är bara 17 dagar kvar tills jag slipper somna ensam varje natt, iallafall för tio dagar. Sen när han åkt hem är det bara 75 dagar tills det efterlängtade jullovet där jag får träffa alla nära och kära och sova med min pojkvän i hela 21 dagar. Jag längtar tills att få träffa alla er, jag saknar ju er. Sen så vill jag ju hem så jag kan få se min syssling som inte ens är född än, en liten till Hellstrand. Jag har fått informationen att hon kommer runt den 14 oktober, ännu en till i släkten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: