enblondinsvardag

Aquathlon

Kategori: 2012-2013 Spanien

Bilder lånade av Alva
 
Idag har vi haft idrottsdag, det innebar aquathlon & för mig kajakpaddling. Aquathlon är någon typ av stafett, som innebär simning och springning på stranden, jag er bjöd mig att springa två gånger det var ju trots allt bara 150m men jag trodde jag skulle spy efter första och efter andra trodde jag att jag skulle dö. Jag kan meddela att det här är på liv och död, om jag skulle jämföra det med något i Norrtälje så kan jag väl jämföra med fotbollsturneringarna i idrottslagen i roslags. Efter det tog jag mig med min mentor och paddlade lite kajak, sen efter det var jag helt slut och nu ligger jag här i sängen.
 
Juste på fredag så ha Elevkåren fixat en fest, "Sverige" fest och man måste vara utklädd till någon tillhör Sverige annars får man stå utanför och kolla på eller ligga hemma. Vad ska jag vara? Något förslag? Jag har ingen aning. Jag tänkte typ IKEA? Men det går liksom inte. Tips?! Alla tips uppskattas.

Kommentarer

  • jonte säger:

    du är ju en korkad blondin hur mer svenskt kan de bli;)

    2012-10-03 | 20:15:14
  • elin f. o säger:

    dissa ej anna anka!

    2012-10-03 | 20:24:04

Kommentera inlägget här: