enblondinsvardag

VJ1890

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Godmorgon! 

Idag är det ännu en dag hemma i min säng, jag & min värdmamma är hemma själva! Hon städar och jag sover, rättvis eller? Jag ska faktiskt göra lite skolarbeten, eller rätt mycket skolarbeten idag så jag blir av med så mycket som möjligt. Så att jag dom kommande helgena hinner mysa med mina tjejer istället för att plugga. Vi funderar bl.a på ha bakkväll och kanske åka till ikea eller Malaga i helgen. Vi smider planer redan vi, hihi! 
 
Juste, jag gjorde min morgon rutin imorse. Andreas blogg, Isabellas blogg och sedan facebook. Vad tycker ni om Isabellas/Blondinbellas smyckekollektion. Det finns att köpa på VJ1890:s webshop. Jag själv älskar det sista armbandet i guld, så himla fint! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: