enblondinsvardag

Till min pappa.

Kategori: 2012-2013 Spanien

Jag kan inte sova, jag vet inte varför. Det kan till vissdel vara att det låter som halva Spanien ska rasa för att det blåser storm här ute.
 
  
Det har trots allt varit farsdag idag, men det finns något jag aldrig kommer glömma när jag tänker på min underbara pappa och det är dom underbara kvällarna hos faster i Halmstad, alla underbara kvällar! Vilka underbara sommrar jag hade med dig papí. Världens bästa pappa har du varit, och du är! Sen finns det tre kvällar jag ALDRIG kommer glömma, jag vet inte om du kommer ihåg hur underbara dom var när du kollar på filmerna. Jag fick min dröm att gå i uppfyllelse, jag fick gå på gyllene tiders öppningskonsert på deras sista turné med dig. Vi tog med oss piknik och lyssnade på dom i Båstad, och kollade på deras sista konsert i Halmstad. Världens bästa dagar med världens bästa pappa. Haha, kommer aldrig glömma när du tvingade mig och lära mig: ska vi älska så ska vi älska till buddy holly, och när jag sjöng den på mitt kalas i sängen. Så bra jag har haft det är helt obeskrivligt. Alla piknikar utanför rixfm festivalerna, alla dagar jag fått vara med i skolan, på elev hemmet, alla fotbolls matcher, älskade lägenheten på skolgatan & att jag alltid somnade 5 minuter innan vi var hemma efter vi hade käkat middag hos farmor och våran lilla volvo. Våran fotbollsgolf genom lägenheten, ut över vägen och genom fönstrena, haha pappa allt vad vi har gjort! Jag älskar dig, och är glad att du blev just min pappa. Jag saknar dig varje sekund, varje minut och önskar att jag bor närmare dig. Det finns ingen jag skulle vilja byta ut dig imot, du är obyt bar. Jag är glad att Olle ska få växa upp med min pappa, för det är det bästa han kommer få göra. Glöm inte att ta med han på hockeymatcher pappa, jag vet att han också kommer älska det. Du är så jävla bra pappa, jag kanske inte säger det så speciellt ofta men du är det. Jag älskar dig. Självklart har jag inte glömt alla nyår, midsommar och sånt hemma hos åland och Stina, extra mamma och pappa. Vilket underbart gäng vi hade pappa. Alla mina dagar då jag fick åka till Morgan och Maria, så roligt jag hade där. Shit vad jag skröt om dig. Det gör jag fortfarande. Du är bäst, jag hoppas du vet det. 
 
Papí jag älskar dig. Du är oslagbar. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: