enblondinsvardag

Passion for pink fashion.

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
Glad och rosa! Jag ska snart vandra till Vendela för lite film mys. Jag skulle bara dra på mig lite kläder snabbt och insåg att jag har någon konstig grej att alltid bli förälskad i allt rosa. Jag kollade runt lite snabbt i min rum här i Spanien och insåg att: 
 
Min sminkväska är rosa.
Mina gummistövlar är rosa.
Min sjal är rosa.
Mina mjukisar är rosa. 
Mitt ipad skal är rosa.
Mitt iphone skal är rosa.
Min sminkborste är rosa.
Min hårborste är rosa.
Min mini fläkt är rosa.
Alla mina pennor är rosa.
50% av mina trosor är rosa. 
Mina två parfymer är rosa. 
Mina deo är rosa.
Mina nagellack är rosa. 
Min iphone laddare är rosa.
Till och med mina fickor på mina jeans är ROSA.
 
Shit nu har det nästan gått för långt, eller jag rättare sagt insåg jag det när jag skulle gå till Vendela med mina rosa mjukisar, rosa stövlar och rosa sjal. Jag stoppade till och med mig själv. Det är nästan lite tragiskt, men jag gillar rosa och så är det bara. Så om ni hade tänkt att köpa något till mig, köp det i rosa då blir jag nöjd. 
 
Så här ser jag & vendis ut tillsammans på lektionerna. Fullt fokus på läraren. 
Dom här bilderna bjuder vi på för att det är lördag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: