enblondinsvardag

HALLOWEEN

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
 
Maskerad var det för fulla muggar, eller rättare sagt halloween! Igår var det halloween som säkert alla vet, och här i Spanien är det GIGANTISKT. Jag blev helt imponerad av hur stort det är, alla klädde verkligen ut sig. Allt från 80 åringar till 2 åringar, det var nästan lite läskigt, hihi! Jag hade bara en konstigmask på mig, jag orkade inte eftersom att jag inte var så jätte taggad på att gå ut med mina vänner sen efter heller så valde jag något så enkelt som möjligt. Vi gick från mitt hotellrum vid tio/halv elva, och jag låg i sängen igen vid tolv hihi. Så himla skööönt att vara hemma i tid, kolla film och bara mys lite. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, lämnat hotellrummet och flyttat hem till min värdfamilj. Det är mysigt att vara tillbaka, jag har faktiskt saknat som lite. Insåg också hur mycket grejer jag har köpt här nere, mitt rum är numera poppfullt! Garderoben finns det dock lite plats i, får se hur läge till det kommer att vara det... 
 
- Elin Fransson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: