enblondinsvardag

Super fin playsuit till Spanien

Kategori: Allmänt

Jag såg att min kära vän Frida Kjell hade beställt den. Visst är den fin?
Jag är så sugen....
Jobbajobbajobba tror jag är mitt nya motto, jag jobbar 11-15 idag sen är jag ledig tills nästa fredag. Lyx! Idag skulle jag dragit till Öregrund på impuls grej men det var en annan som hann ta den sovplatsen före mig. Så jag tar mitt pick & pack för en natt i Veda istället. Jag ska få sova med min pojke i 5 dagar i rad, lyx! Det känns som jag lyxar till det riktigt rejält dom kommande dagarna.
Nu hade jag tänkt att ringa upp min pojkvän som tydligen har gjort illa sig, nickat ihop med en annan kille på någon fotbollsgrej! Väldigt onödigt tycker jag.

Kommentarer

  • Frida säger:

    Har fått hem min i storlek small men är väldigt osäker på ifall jag ska behålla den, säg till om du vill prova storlek eller så :*

    2012-08-03 | 03:15:49
    Bloggadress: http://fridakjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: