enblondinsvardag

save the world tonight.

Kategori: Allmänt



- Wazzup wazzup you wanna party

Take one. Swedish house mafia. Världen över. Sebastian Ingrosso. Axwell. Steve Angello. En 45minuter lång dokumentär om Swedish house mafia, 45 minuter ren kärlek. Det går inte att beskriva hur bra den är, tro mig se den! Den är se värd även om du inte är ett stort house fan, det är grymt bra. Jag gissar på att 80% av alla som kollar på den älskar Axwells kommentar: wazzup wazzup you wanna party?! och att dom blir kära i Sebastian Ingrosso.

- I'm in Miami bitch.

Jag ska se den nu igen, det är min fjärde gång och garanterat inte min sista. Du kommer inte ångra dig, den är så värd! Du missar något om du inte ser den. Dom kan sin grej, dom vet vad dom vill och dom bara gör det som om det inte vore någon big deal. Jag skulle kunna skriva hur långt som helst, men se den bara! Den är grym.

- Don´t you know who i am? I´am fucking Steve Angello.

Du kommer älska dom jag lovar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: