enblondinsvardag

du är min ängel.

Kategori: Allmänt







Förlåt min vänner, men jag orkar inte vända på bilderna. Jag sitter iallafall i min säng just nu, Engla & Frida är uppe och provar massa kläder som jag ska sälja! Hojta till om någon vill att jag ska lägga ut lite här på bloggen. Ikväll har jag bara tagit det lugnt, det var en riktigt spontan sommarkväll. Kvällen började med att när jag stängde kom precis mina kusiner förbi i bil och då frågade dom om jag vill käka middag med dom, så jag åkte hem lämnade min hund sen trampade jag vidare till kusinerna, där dom bjöd på vin, kräftor, krabba, kyckling, ost och lite till. Det var hur underbart som helst att komma till efter 7 timmars jobb! Jag blev kvar där till halv tio sen blev det efterrätt hos Engla, och nu ska vi sova. Imorgon blir det jobb 11-18, så vi hörs mer imorgon.

Night Night

Kommentarer


Kommentera inlägget här: