enblondinsvardag

Första dagen avklarad.

Kategori: 2012-2013 Spanien





 
Kvällen har varit helt okej bra, trots min hem längtan! Jag har varit med Vivi vid stranden och kollat runt lite. Jag köpte även en bikini på vägen hem från Vivi. Efter det var det middag hemma klockan 22 med hela mi familia framför Mardrid - Chelsea , familjen heja på madrid & jag tvärtom. Jag satt i min Chelsea tröja och älsta killen i sin Madrid tröja, inte bra början...Hihi! 
 
Jag tänkte skriva att klockan är snart tolv här men antar att den är det i Sverige också, mina ben och jag är väldigt trött efter att ha varit upp i sisodär 19 timmar snart. Jag hör av mig mer imorgon då jag ska till skolan och kolla läget lite bättre och även få träffa mina andra trygghet Petra som flyger ner imorgon.
 
Puss & Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: