enblondinsvardag

16 TIMMAR KVAR TILL FLYGET

Kategori: 2012-2013 Spanien

 
 
16 timmar kvar till flyget går och fjärilarna börjar flyga i min magen. Väskan är så gott som klar packad och sagt hej då till farmor,kusiner och allt där till nu är det bara pappa,mamma,pojkvännen och bästa vännerna kvar. Min blogg kommer nu mera bli som min dagbok, hoppas ni kommer fortsätta läsa den även fast det blir ett år i Spanien. Min kära mobil och kamera är nerpackade. 
 
Kan även avslöja att jag idag blev egenföretagare och huvudagent för barfota by pia desgin, HÄR har ni en facebook länk till deras sida. Hoppas ni gillar det. 
 
Snälla gör mig en tjänst kommentera min blogg nu när jag är i Spanien så jag inte tappar humöret för att blogg. Allt blir så mycket roligare om man får höra en röst från er också. 
 
Puss & Kram 

Kommentarer

  • Engla säger:

    Hehe sitter och kollar på dig nu

    2012-08-30 | 17:13:08

Kommentera inlägget här: